Pyramidkampanj för Atlas Copco vann Wallenbergpris i marknadsföring

24 Apr
24 april, 2009

Atlas Copcos division för ”Surface Drilling Equipment” har erövrat Peter Wallenberg Marketing and Sales Award 2008 för kampanjen ROC Care. Kampanjen som utformats av Pyramid i samarbete med Andreas Nordbrandt, vice VD Division Surface Drilling Equipment och Jan Forsell, Aftermarket Business Developer på Atlas Copco CMT Sweden AB har kraftigt ökat försäljningen av eftermarknadsprodukter.

– Vi på Pyramid är naturligtvis mycket stolta och glada att kampanjen får det mest prestigefyllda marknadsföringspriset inom Atlas Copco-gruppen, säger Ulf Vanselius, VD Pyramid. Det är också ett erkännande för att vårt dagliga fokus på byrån – att skapa uppseendeväckande lönsam reklam för våra kunder – verkligen ger resultat.

Priset delas ut 27 april.

Läs mer om kampanjen här, klicka på Atlas Copco-logotypen.

Läs mer om Peter Wallenberg Marketing and Sales Award här.

Tags: , , , , ,
1 reply
  1. CGHanson says:

    Från B2B-bloggen: Pyramidkampanj för Atlas Copco vann Wallenbergpris i marknadsföring
    http://tinyurl.com/cn79hf

    This comment was originally posted on Twitter

    Svara

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *