Vi kan göra mer

11 Sep
11 september, 2009

BringKampanj ”Vi kan göra mer” är temat på Brings senaste nordiska kampanj som bl a går i Dagens Industri. Målet är att presentera kunskapen hos Brings specialister och ambitionen att ständigt förbättra sig.
Centrum för kampanjen är en omfattande kampanjsite där specialisternas kompetens presenteras med interaktiva medias alla möjligheter. Pyramid har varit ansvarig för interaktiva media och producerat siten, samt en omfattande mängd kundcase som utgör argumentationsbasen.
Bring är Nordens ledande leverantör av logistiklösningar. Bolaget ägs av Posten Norge och har sitt huvudkontor i Oslo.
Till kampanjsiten

1 reply
  1. abeijnoff says:

    Reading: ”Vi kan göra mer | B2B-bloggen” (http://twitthis.com/7lj8ug)

    This comment was originally posted on Twitter

    Svara

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *