Vår seminariedag i samband med Nordea Masters var ovanligt välbesökt, inte minst tack vare ett gäng fantastiska talare från hela Europa. Kimmo Kanerva, Head of Digital & CRM på SSAB gav insikter i digitaliseringen av ett stort företag. Paul Fennemore från Sitecore visade en modell för att kalkylera ROI på den digitala investeringen som argumentation mot t ex styrelsen. Och Niklas Thulin från Enfo gav oss en fascinerande inblick i den digitala dimensionen. Inte hot, bara möjligheter. I Båstad kör vi digitaldagen den 14/7 och varumärkesdagen den 21/7 med lika spännande program. Välkommen!
Related Posts
Allmäntb2bKommunikation/ReklamPyramidStrategiVarumärken/Marknadsföring
Mastering the art of Marketing Communications
Rikard Jevinger5 September, 2023
b2bComprendGraalKommunikation/ReklamNordic MorningPetraPyramidSeminariumStrategiVarumärken/Marknadsföring
Game, set and Båstad!
Rikard Jevinger2 August, 2023
Allmäntb2bComprendGraalKommunikation/ReklamNordic MorningPetraPyramidSeminarium
A new inspiring seminar day in Båstad
Rikard Jevinger14 July, 2023