Skip to main content

Corona-krisens bistra vindar sveper över världen och många branscher är hårt utsatta. Det gäller att prioritera rätt och se till att varje marknadsföringskrona ger resultat. Men också att våga tänka annorlunda än igår. Till exempel sitter en stor del av dina kunder framför datorn idag, så att fokusera online är inte bara viktigt det är helt avgörande.

Det är naturligtvis svårt att motivera en bibehållen eller ökad marknadsföringsbudget när alla andra kostnader måste minimeras. Men det finns faktiskt en möjlighet att göra både och: alltså att både vara sparsam med marknadsföringspengarna och vinna nya kunder. Det handlar, som så ofta, om att prioritera rätt saker och fokusera på en balans mellan kortsiktiga och långsiktiga resultat.

För att ge dig handfasta råd på vägen har vi producerat en serie webcasts med Nordens ledande experter inom om de områden som är viktigast att ta hänsyn till just nu. Varje webcast tar 10-15 minuter och kommer att ge dig verktygen för att kunna agera på kort och lång sikt. Självklart är de kostnadsfria.

Läs mer om programmet och registrera dig här