Skip to main content

Pyramid har varit partner till Swedish Open i Båstad i mer än 20 år, de senaste åren med Nordea som engagerad huvudsponsor. I år hade vi nöjet att medverka igen som partner tillsammans med våra systerbyråer Graal, Petra, Nordic Morning och Comprend.

Årets vinnare i damtävlingen blev Olga Danilovic från Serbien medan Andrey Rublev slog Casper Ruud från Norge i den spännande herrfinalen.

Under tennisveckorna genomförde vi två seminariedagar om marknadsföring och kommunikation som ett verktyg att öka marknadsandelar och lönsamhet tillsammans med några av Nordens främsta föreläsare. Stort tack till alla!

Torsdag 13/7

  • Designing for all: Gabriella Fritzon, Nordic Morning
  • Customer portal 2.0 differentiates Höganäs AB: Lene Sunnegård, Höganäs AB
  • Understanding the AI revolution: Kevin Mullaney, Nordic Morning
  • Building the Papyrus brand in a digital world: Aswathi Nair, Papyrus
  • How to measure and present marketing: Mats Rönne, Pyramid
    Digital maturity 2.0: Ante Demirion, Nordic Morning
  • How to benefit from origin: Mats Rönne, Pyramid

Torsdag 20/7

  • Building your brand and position with sustainability: Johan Anselmsson, University of Lund
  • More informed decisions based on search data: Rikard Broberg, Nordic Morning
  • Why is Munters growing so strongly: Henrik Teiwik and Magnus Malmbergh, Munters
  • Pricing as a tool for better profitability: Nicolai Broby Eckert, Simon-Kucher
  • The brand experience infinity loop: Emma Widerberg / Staffan Lindgren, Graal och Comprend
    Partnering with F1 to build global brand awareness: Maria Bergving, Akkodis

Låter det spännande? Håll ögonen öppna i slutet av augusti så kan du få se dessa on-demand. Garanterat väl investerad tid!

Till slut. Tack Båstad, för härliga veckor!
Vi längtar redan efter 2024.